Realizácia projektu
Tu nájdete informácie pre partnerské úrady na zabezpečenie realizácie projektu a refundácie výdavkov projektu.
Ministerstvo financií zabezpečuje kompletnú agendu projektu a komunikáciu s riadiacim orgánom. Partnerské úrady zabezpečujú agendu projektu v rámci svojho úradu a poskytujú súčinnosť ministerstvu financií.
Obstarávanie tovarov a služieb
Pre zákazky s nízkou hodnotou a zákazky nespadajúce pod zákon o verejnom obstarávaní platia špecifické pravidlá uvedené v tomto usmernení PDF / MS Office(aktualizované 1.4.2019).
V rámci projektu ide najmä o tieto tovary a služby:
- letecká doprava,
- odborná literatúra (noviny, časopisy, knihy a pod.).
- cestovné poistenie zabezpečené úradom,
- ubytovanie zabezpečené úradom,
- ostatné tovary a služby súvisiace so zahraničnou pracovnou cestou zabezpečené úradom.
Kontrola verejného obstarávania
- Týka sa najmä leteniek, ale aj iných výdavkov v rámci cestovných náhrad, ktoré sú obstarávané postupmi podľa zákona o verejnom obstarávaní.
- Partnerský úrad musí kontrolu zabezpečiť bez ohľadu na to, či už sú výdavky v rámci projektu realizované alebo len budú.
- Usmernenie pre zabezpečenie kontroly verejného obstarávania PDF / MS Office (aktualizované 22.6.2018)
Refundácia výdavkov
- Partnerské úrady musia zabezpečiť podmienky v rámci svojho úradu pre refundáciu výdavkov projektu.
- Cez projekt sú refundované cestovné náhrady a poplatky za vzdelávanie. Pri cestovných náhradách je potrebné dodržať niektoré výnimky a požiadavky.
- Po realizácii vzdelávania partnerské úrady zabezpečia pre ministerstvo financií dokumentáciu a informácie, na základe ktorých ministerstvo financií zabezpečí refundáciu výdavkov.
- Usmernenie pre zabezpečenie refundácie výdavkov projektu PDF / MS Office (aktualizované 30.3.2020)