[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Prioritná os 1 - Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb
Opatrenie: 1.1 Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb na centrálnej úrovni
Financovanie: Európsky fond regionálneho rozvoja
Prijímateľ projektu : Ministerstvo financií SR
Partner projektu: Finančné riaditeľstvo SR
Dĺžka realizácie projektu: 70 mesiacov
Oprávnené obdobie: marec 2010 - december 2015
Celkové výdavky projektu : 41 471 254,87- EUR
Ciele projektu
· Zavedenie vysoko sofistikovaných elektronických služieb pre riešenie daňových agend
· Vytvorenie jednotného, plne integrovaného informačného prostredia daňovej správy pre riešenie daňových agend
· Zabezpečenie používania elektronických služieb daňových agend v kontexte slovenského eGovernmentu podľa NKIVS
Výsledky projektu
Výsledkom projektu sú elektronické, používateľsky orientované služby finančnej správy v daňovej oblasti na národnej úrovni poskytované občanom, podnikateľom a ostatným organizáciám verejnej správy vytvorením integrovaného informačného prostredia finančnej správy, v súlade s programom UNITAS. Riešenie realizované projektom je zamerané na podporu procesov daňových agend tak, aby sa zefektívnila činnosť finančnej správy a znížila administratívna záťaž na strane daňovníkov pri plnení ich daňových povinností.
Riešenie navrhnuté a realizované prostredníctvom projektu umožní obojsmernú elektronickú komunikáciu daňovníka a finančnej správy s vysokou úrovňou personalizácie, vytvorenie osobnej schránky a osobného účtu daňovníka, čím sa výrazne zvýši komfort daňovníka pri plnení jeho daňových povinností. Daňovník bude môcť pristupovať online k svojmu osobnému účtu (saldokontu) s evidenciou preddavkov, pohľadávok a záväzkov členených podľa jednotlivých typov daní, čím sa zvýši dostupnosť týchto služieb pre všetkých daňovníkov.
Personalizovaná osobná schránka bude poskytovať možnosť interaktívnej komunikácie a online podania žiadostí, oznámení a priznaní s možnosťou sledovania a kontroly priebehu procesu spracovania podaní až po vydanie rozhodnutia. Daňovník môže pružne reagovať na vydané rozhodnutia alebo iné požiadavky správcu dane.
Hlavné prínosy elektronizácie služieb:
Aktivity projektu
Aktivita 1: Analýza a dizajn
Aktivita 2 : Obstaranie a nasadenie HW a SW licencií
Aktivita 3 : Implementácia
Aktivita 4: Testovanie
Aktivita 5 : Nasadenie
Aktivita 6 : Publicita a informovanosť
Aktivita 7 : Riadenie projektu
Národný strategický referenčný rámec
Koniec obsahu.
Nachádzate sa tu:
Pokračuj v menu alebo choď do inej sekcie.
Pokračovanie menu:
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.